You are not logged in.

#1 12 Jul, 2016 05:54:59

Pink_Marionette

Hi....Well, it's been a while Amilova. I'm not exactly a new member, but it's been a pretty long time since I was active here. I ran an episode of a comic called Invincible way back...(Invincible.amilova.com)

Don't know who might be here that still remembers. ^^;
It was fun, but some sh#tty life stuff sort of grinded that to a halt...

Anyway, gradually, I'm getting back into a position where I'm toying with the idea of reviving it. (and myself. Lol)
So I'm posting here out of curiosity. How active is this place nowadays?
I see no one's posted in this forum since 2015... (°__°)

....Anybody still out there??

#2 26 Jul, 2016 07:35:17

TroyB
Administrator
Pink_Marionette wrote:

Don't know who might be here that still remembers. ^^

I DO wink.

Welcome back wink.


♫ Tu veux publier ta BD sur Amilova ? Lis les instructions et envois moi un message privé wink.

#3 27 Jul, 2016 15:32:40

Pink_Marionette

Yaaay! Thanks Troy ☆ *^__^* lol

#4 09 Apr, 2017 04:33:00

Tanako

yea some here, i also noticed that its not as active it use to be 4 years ago but i guess things happen, life happens. however I'm still active and i also have a new comic i started and hope ppl would read it. Its and acquired genera and it took me a while to make the decision to do it but I'm glad i did. anyway, glad your back and lets make shit happen ⁽(◍˃̵͈̑ᴗ˂̵͈̑)⁽

Board footer

Powered by FluxBB

latest topics

Throneofsouls New Topic! 21Oct New picture for f (...) Honestly, this looks lik (...)
Darius New Topic! 30Sep EATATAU comics Ne (...) Indeed! After the Smackj (...)
ebilly New Topic! 13Aug Dragonball Cui's (...) What if Cui's life was c (...)
MariaMungia New Topic! 15Apr Anterra Chronicle (...) Sorry for the late reply (...)
Kisswriter New Topic! 3Jul All comics - Aux (...) https://kissmyessay.org/ (...)
Ashaxan New Topic! 27Oct Troglodyte Hi guys, I just registe (...)
Ashaxan New Topic! 27Oct The NECTAR of the (...) Hello everyone, 'The Nec (...)
Tanako New Topic! 9Apr Re-Introduction.. (...) yea some here, i also no (...)
Tanako New Topic! 7Apr Strings and Time (...) A Boylove story like no (...)
AVA Mash New Topic! 12Mar A comic about Ana (...) Hi! We are from AVAMASH. (...)

Latest Comments

MaddoxX MaddoxX 09h58 ch26 p29 you deserve it, cheers m (...)
MightyB MightyB 04h43 ch26 p28 ya ur right vegeta said (...)
Ultimate-Perfection Ultimate-Perfection 04h19 ch26 p28 I don't think Zenkais we (...)
Ultimate-Perfection Ultimate-Perfection 04h16 ch26 p28 Oh yeah. I forgot it was (...)
Chewys Chewys 01h36 ch26 p28 Whoa!! Easy there! :(
kcheeb kcheeb 01h25 ch26 p28 wtf are you talking abou (...)
MightyB MightyB 00h09 ch26 p28 Cant post a link but if (...)
DivinusRex DivinusRex yest. ch26 p28 He should be closer to 4 (...)
Delta75 Delta75 yest. ch2 p5 Chapter 2 continues to p (...)
Chewys Chewys yest. ch26 p29 Thanks. Simply THANKS!
Login

Not registered yet?