Déjà 119623 membres !
1272 BDs & mangas !

Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 19 Aug, 2015 22:02:47

Seirin

Yop!

Après quelques semaines à errer sur Amilova, me voici enfin sur la rubrique "vos écrits" fufu~
Ça m'en aura pris du temps...
"Life is unfair" est un petit "projet" qui me tient presque autant à coeur que ma fiction principale et j'espère qu'il vous plaira! D'ailleurs, j'ai dans l'espoir d'un jour trouver quelqu'un pour m'aider à en faire une BD o/

Plus sérieusement...
Nous suivons dans chaque OS les aventures de jeunes filles qui ont pour seules ressemblances d'habiter dans la même ville et d'être rongées par un sentiment négatif leur étant propre (ex: regret, manque de confiance en soi, peur du changement...) et contre lequel elles luttent plus ou moins durant l'intégralité de l'OS.

Voilà! Je ne pense pas avoir trouvé le concept du siècle mais j'espère que vous trouverez ces petites histoires sympathiques ^-^

Sur ce, je vous laisse avec, pour chaque OS achevé, une petite phrase d'intro ainsi que le lien.

Oneshot number 1: A travers l'objectif
Nous suivons les péripéties de Mei, une jeune photographe sans le sou qui, par une chaude journée d'été, fait la rencontre d'un "délinquant" au caractère bien trempé.
Pour le lire: https://docs.google.com/document/d/1zJd … C8ir4/edit

Oneshot number 2: Super-héros
Son état ne lui permettant pas de quitter sa chambre d'hôpital, c'est à travers son journal intime qu'Izzy raconte ses débuts dans l'univers du jeu vidéo. 
Pour le lire: https://docs.google.com/document/d/1j1X … _Fv9E/edit

N'hésitez pas à me donner des conseils/avis (francs et constructifs) pour que j'améliore mon "style". N'ayez pas peur, j'accepte les critiques et je ne mord pas~
Aussi, si une petite collab vous intéresse, je cherche un(e) dessinateur(trice).

Et puis, petite info en plus: j'ai écris ces histoire pour AS à la base (pour ceux qui connaisse) alors si vous trouvez des similitudes bah...c'est un peu normal o/

Bye

Dernière modification par Seirin (06 Mar, 2016 13:03:24)

#2 17 Jun, 2019 07:10:59

lindarose11

Cet article est vraiment fantastique et merci de partager ce précieux message.
Outlook Entrar

#3 18 Jun, 2019 08:31:40

StephenMartin

I don't believe there is such a thing as unfair, the Law of Attraction, and the way that on a larger amount we are for the most part entire, ecstatic and unaffected at this time by this Cosmic play. Directly at this time, there is a far more noteworthy part of every one of us entirely free, write my assignment for me regardless of what this human dream figure is encountering.

#4 21 Jun, 2019 10:21:54

mandi123

Obviously we can give you shoddy Assignment Writers UK - Assignmentspot! As we understand that our clients are generally understudies who are running on low spending plans and can't pay immense adds up to complete their papers. Moreover, to encourage you, we have the accompanying measures set up.

#5 24 Jun, 2019 13:19:09

AnthonyAnson

Sometimese these type of articles are very interesting who give the unique knowledge and everyone use for the personal work like when I got anything so I use for my website dissertation writing services in london because who provides these type of interesting things.

#6 26 Jun, 2019 08:15:53

deannawilliam

We are famous in the leather industry with our best Margot Robbie Jacket quality of leather and its stuff we are providing service from all over the world with shipping specially free shipping in the USA, CANADA, AUSTRALIA, and the UK we have our official website from where you are placing your order in a discount price so visit our website which is https://www.buymoviejackets.com/

#7 30 Jun, 2019 14:58:25

lifetime

I think I have never seen such blogs ever before that has complete things with all details which I want. So kindly update this ever for us.   Cabbage Juice

#8 01 Jul, 2019 17:18:51

lifetime

Truly, this article is really one of the very best in the history of articles. I am a antique ’Article’ collector and I sometimes read some new articles if I find them interesting. And I found this one pretty fascinating and it should go into my collection. Very good work!  Sweet Potatoes

#9 01 Jul, 2019 17:30:16

lifetime

I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy.  Black Seed Oil

#10 01 Jul, 2019 17:41:16

lifetime

This was among the best posts and episode from your team it let me learn many new things.  Body Language Moves

#11 01 Jul, 2019 17:51:50

lifetime

I liked your article and I hope you will have many entries or more  Text The Romance Back

#12 01 Jul, 2019 18:00:05

lifetime

I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy.  Questions to Ask a Guy

#13 02 Jul, 2019 12:00:11

lifetime

I was surfing net and fortunately came across this site and found very interesting stuff here. Its really fun to read. I enjoyed a lot. Thanks for sharing this wonderful information.  Questions To Ask A Girl

#14 02 Jul, 2019 12:26:27

lifetime

I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable. therefore, I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article.   His Secret Obsession

#15 06 Jul, 2019 08:43:21

emmajason123

The latest trend in Urban Fashion is Men's Shearling Aviator Jacket . This jacket is made up of pure sheepskin. Its soft fluffy fur give an absolute comfort. MauveTree is offer exclusive discount, Have a look!

Pied de page des forums

Propulsé par FluxBB

Sur le forum

Sam12 Nouveau ! 13h52 De la musique gra (...) Have to looking the all (...)
Sam12 Nouveau ! 13h48 Unquestionably am (...) the (...)
annashetty Nouveau ! 10h53 [Mitsui Aki] Regr (...) Thank you so much for th (...)
L-Cacahuète Nouveau ! 01h30 [Siola et Kesen] (...) Ok ^-^ J'irais voir ça : (...)
Chr!ssia Nouveau ! hier R-Chronicles - le (...) Hello, c'est Chr!ssia. (...)
buthler Nouveau ! hier [Neville] Projet (...) C'est pas vraiment un ha (...)
DEPOCEPAT Nouveau ! hier Quel niveau de pa (...) Never enough about knowl (...)
Oksi Nouveau ! 14Jul Foire du Livre de (...) https://rankmywriter.com (...)
buthler Nouveau ! 14Jul Mon portfolio Hâte de voir comment tu (...)
Haeri3rd Nouveau ! 14Jul Haeri - Tome 4 ❤ Voilà voilà, fin du chap (...)

Commentaires

Ewylia Ewylia 13h57 ch9 p27 Voilà le personnage crée (...)
Sam12 Sam12 13h55 ch2 p23 I enjoyed reading your a (...)
Sam12 Sam12 13h54 ch2 p23 I enjoyed reading your a (...)
jadawin jadawin 13h53 ch10 p19 La téléportation d'Orc-s (...)
Ewylia Ewylia 13h48 ch9 p26 Voilà ça, t'as bien comp (...)
Ewylia Ewylia 13h48 ch9 p26 En effet, ça semble de p (...)
Ewylia Ewylia 13h48 ch9 p26 C'est une bonne idée, re (...)
Ewylia Ewylia 13h47 ch9 p26 tout à fait, tout à fait (...)
Kuralya Kuralya 13h36 ch10 p5 Inori avec un dévoreur d (...)
Khordel Khordel 13h22 ch10 p5 C'est un bébé dévoreur? (...)
Login

Not registered yet?