Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 25 Sep, 2011 01:06:24

Toh

Dunno if this is okay with the admins and moderators of the forum, but i just wanna put some fun here tongue So the point of the topic is to show us how your working place looks like, your desk with all the fun things around your computer, or even your room 'n stuff~ if your desk is not very interesting and you spent most of your time infront of the computer, just show us your desktop big_smile so we can see part of your everyday life tongue

pp. AND WE CAN COMPETE WHO HAS THE MOST TOYS 'N STUFF >:}

So here is my desktop, and these days imma take some pictures of my desk in the dorm and share it smile looking forward to your pictures smile

http://i133.photobucket.com/albums/q47/ … desk-1.jpg

desk-1.jpg

#2 26 Sep, 2011 09:06:51

TroyB
Administrator

That's interesting Toh smile. You made me realize that I'm no longer going to my desktop smile.
99% of my actions are done through browsers navigation and alt-tab.

So nowadays my bacground are Amilova's backgrounds, google, facebook,Gimp, skype... smile.


But your desktop is really classy, and neatly arranged, that's very interesting smile.

Troy


♫ Tu veux publier ta BD sur Amilova ? Lis les instructions et envois moi un message privé wink.

#3 13 Oct, 2011 02:19:20

]o.OshadowO.o[

Hey nice smile Mine is kind of classic.

spoilersansreg.png

Uploaded with ImageShack.us


On est sur un forum, pas sur votre portable! Votre clavier possède plus de 100 touches!

Language SMS interdit!

#4 13 Oct, 2011 20:19:08

Mart

I'm always keeping it simple with the icons, never with the pic:

http://img51.imageshack.us/img51/1462/unledirp.jpg

unledirp.jpg

Dernière modification par Mart (13 Oct, 2011 20:19:44)

#5 05 Jan, 2012 07:29:25

sunpath

At this moment i don't have desk because i am renovating my apartment but i can shere my desktop. just for the fun of it

desk-1.jpg

Dernière modification par sunpath (05 Jan, 2012 07:31:05)

Pied de page des forums

Propulsé par FluxBB

Sur le forum

lovielee Nouveau ! 3Jun Games of Thrones (...) Français : https://www.a (...)
Brüth Nouveau ! 31May Les rangs sur Ami (...) c'est clair, c'est un gr (...)
Virgile Bornemann Nouveau ! 27May Présentation de V (...) Rebonjour... 15 ans aprè (...)
alexandernevis Nouveau ! 20May [Anubis] Portfoli (...) Bonjour à tous, Je vous (...)
alexandernevis Nouveau ! 19May Nouvelle autrice (...) Hello ! Je m'appelle NeL (...)
coeddie11 Nouveau ! 13Apr COMMENT METTRE UN (...) merci https://paperioga (...)
Fedor Nouveau ! 25Mar [ Fedor ] [ + 18 (...) Bonjour tout le monde, (...)
Gzaltan Nouveau ! 24Mar [Gzaltan] Digital (...) Ayant à présent une vrai (...)
silaselena Nouveau ! 23Mar SLAVA - tomes 1-2 (...) Bienvenue à tous, Je su (...)
Pondy Nouveau ! 24Feb Saint Seiya IA Un bot !

Commentaires

Millian Millian 22h35 ch4 p122 Bravo pour ce chapitre, (...)
Millian Millian 22h34 ch4 p116 Il a intérêt d'être mort (...)
Millian Millian 22h30 ch4 p97 Pas sûr que ce soit la m (...)
Millian Millian 22h29 ch4 p92 Talia plus badass que ja (...)
Millian Millian 22h16 ch4 p88 Lol, ça prend une direct (...)
Millian Millian 22h14 ch4 p83 Stylé. Bravo!
Millian Millian 22h13 ch4 p79 J'ai pas bien compris ce (...)
Millian Millian 22h11 ch4 p75 Toujours aussi sympas, c (...)
Millian Millian 22h09 ch4 p70 Sympa la dernière case.
Millian Millian 22h07 ch4 p64 C'est qu'il se défend bi (...)
Login

Not registered yet?